צוות היחידה לחדשנות כולל את ראש היחידה וטכנו-פדגוגיים הפועלים לקידום דרכי הוראה מתקדמות ולעיצוב קורסים נתמכי טכנולוגיה. לטכנו-פדגוגיים ניסיון והתמחות ייחודיים ואפשר לפנות אליהם לקביעת מפגש אישי בהתאם לתוכנית ולתחום ההתמחות, או לפנות למרכז להוראה חדשנית ומיטבית לצורך עריכת סדנה ייעודית במסגרת התוכנית.
היחידה פועלת במתכונת עבודה כלל-מכללתית, כמו גם בעבודה עם תוכניות וחוגים ספציפיים. התמיכה הניתנת היא פדגוגית-טכנולוגית בעיקרה ומטרתה להתמודד עם אתגרים שאינם טכניים. את התמיכה הטכנית מעניק צוות מערכות המידע במכללה.
אפשר לפנות לצוות היחידה במגוון נושאים, שבכללם הנושאים הבאים:
בעבר ראש התוכנית לבית הספר העל-יסודי במכללת לוינסקי לחינוך וראש המדור לסביבות הוראה ולמידה מקוונות במכון מופ"ת. לשעבר מנהלת מרכז המחשבים במרפ"ד הרצליה ומדריכה ומנחה בתחום שילוב המחשב בהוראה במחוז תל-אביב במשרד החינוך ויש לה ניסיון קודם כמחנכת, כרכזת מקצוע וכרכזת חברתית בחטיבות הביניים. מלמדת קורסים חדשניים בנושאי פדגוגיה דיגיטלית ומנחה בסדנאות התמחות מקוונות.
תחומי התמחותה: הוראה ולמידה מקוונת מרחוק, ארגון והובלה של כינוסים, ימי עיון, הדרכות והשתלמויות מקוונות, פדגוגיה דיגיטלית בנושאים: תכנון, בנייה, ארגון וניהול אתר למידה ב-Moodle, כלים שיתופיים בגוגל, ימי למידה מקוונים בבתי הספר ובניית קהילות ברשת.
טכנו-פדגוגית
בעלת תואר שני M.Ed. בטכנולוגיה בחינוך, וניסיון רב בפיתוח תוכניות למידה חדשניות בסביבות מתקדמות. מנחה של מורים במרכז TEC ללמידה שיתופית רב-תרבותית, מרצה בתוכניות לתואר ראשון בנושאים: למידה ותרבות דיגיטלית, סביבות למידה מקוונות.
תחומי התמחותה: למידה שיתופית בסביבות דיגיטליות, פיתוח קורסים מקוונים, פיתוח יחידות למידה מרחוק, שילוב כלים טכנולוגיים בהוראה.
מעצבת הוראה (instructional designer) זה 26 שנים ומתמחה בעיצוב הוראה בשילוב טכנולוגיה, בעיקר בתחומי המדעים. מרצה בהוראת המדעים ובשילוב טכנולוגיה בהוראת המדעים. במסגרת הדוקטורט התמחתה בלמידה בקהילות מוגברות טכנולוגיה במרחבי למידה עתידיים במרכז המצוינות המחקרית LINKS ללמידה בחברת המידע באוניברסיטת חיפה.
תחומי התמחותה: פיתוח חומרי למידה, עיצוב של סביבות למידה מוגברות טכנולוגיה, תכנון הוראה בשילוב טכנולוגיה, למידה שיתופית וקהילות למידה, הוראת המדעים בגישה חברתית-מדעית, משחקים רציניים (serious games) ושילוב משחק בהוראה.