צוות היחידה לחדשנות כולל את ראש היחידה ורפרנטים הפועלים לקידום דרכי הוראה מתקדמות ועיצוב קורסים נתמכי טכנולוגיה. הרפרנטים הם מרצים במכללה עם ניסיון והתמחות ייחודיים ואפשר לפנות אליהם לקביעת מפגש אישי בהתאם לתוכנית ולתחום ההתמחות, או לפנות למרכז להוראה חדשנית ומיטבית לצורך עריכת סדנה ייעודית במסגרת התוכנית.

היחידה פועלת במתכונת עבודה כלל-מכללתית כמו גם בעבודה עם תוכניות וחוגים ספציפיים. כל רפרנט עובד עם תוכנית או חוג במכללה ותומך בהשגת היעדים הקשורים לשילוב טכנולוגיות וקידום חדשנות בהוראה בשיתוף עם ראש התוכנית/החוג ובאופן פרטני עם מרצים ומדריכים פדגוגיים בתוכנית/בחוג. תמיכה זו היא פדגוגית-טכנולוגית בעיקרה ומטרתה להתמודד עם אתגרים שאינם טכניים. את התמיכה הטכנית מעניק צוות מערכות המידע במכללה.

אפשר לפנות לצוות היחידה בנושאים אלו:

  • שילוב כלים טכנולוגיים בקורס
  • חשיבה וייעוץ כללי בנושא עקרונות בשילוב כלים טכנולוגיים בהקשרים שונים, למשל, בגן הילדים, בחינוך המיוחד, במוזיקה וכו'
  • שיפור עיצוב קורס מקוון
  • שיפור עיצוב קורס פנים אל פנים או קורס חצי מקוון המלווה ב-Moodle
  • שימוש בכלי Moodle או בכלים אחרים לצורך הערכה/הערכה חלופית
  • טיפים וכלים לשכלול מגוון הפעילויות בשיעורים תוך היעזרות באפליקציות
  • כלים לתיעוד ההדרכה הפדגוגית בווידיאו, בקול, בטקסט
  • פדגוגיות חדשניות: PBL, חקר, שילוב וידיאו, כיתה הפוכה ועוד
  • דרכים לטיפוח מיומנויות המאה ה-21 בקורס
  • בניית שיעורים וימי עיון מקוונים – סינכרוניים וא-סינכרוניים

 


smadar_bar_tal

ד"ר סמדר בר טל

רפרנטית בתוכנית לבית הספר העל-יסודי, בתוכנית M.Teach לבית הספר העל-יסודי ובסטאז'

smadar_b@levinsky.ac.il

סמדר הייתה בעבר ראש התוכנית לבית הספר העל-יסודי במכללת לוינסקי לחינוך וראש המדור לסביבות הוראה ולמידה מקוונות במכון מופ"ת. לשעבר מנהלת מרכז המחשבים במרפ"ד הרצליה ומדריכה ומנחה בתחום שילוב המחשב בהוראה במחוז תל-אביב, משרד החינוך ויש לה ניסיון קודם כמחנכת, כרכזת מקצוע וכרכזת חברתית בחטיבות הביניים.

תחומי התמחותה: הוראה ולמידה מקוונת מרחוק, ארגון והובלה של כינוסים, ימי עיון, הדרכות והשתלמויות מקוונות, פדגוגיה דיגיטלית בנושאים: תכנון, בניה, ארגון וניהול אתר למידה ב-Moodle, כלים שיתופיים בגוגל, ימי למידה מקוונים בבתי הספר ובניית קהילות ברשת.

מלמדת קורסים חדשניים בנושאי פדגוגיה דיגיטלית ומנחה בסדנאות התמחות מקוונות.

תחומי מחקר: פעילות אנשי חינוך וסטודנטים ברשתות חברתיות, השתתפות מורים בשיח מקוון וכניסתם של מורים להוראה בבתי הספר.


אפרת בכר שושני

טכנו-פדגוגית

efratba5@levinsky.ac.il

בעלת תואר שני M.Ed. בטכנולוגיה בחינוך, וניסיון רב בפיתוח תוכניות למידה חדשניות בסביבות מתקדמות.
מנחה של מורים במרכז TEC ללמידה שיתופית רב-תרבותית, מרצה בתוכניות לתואר ראשון בנושאים: למידה ותרבות דיגיטלית, סביבות למידה מקוונות.
תחומי התמחותה: למידה שיתופית בסביבות דיגיטליות, פיתוח קורסים מקוונים, פיתוח יחידות למידה מרחוק, שילוב כלים טכנולוגיים בהוראה.


hava_abramsky_ben_hurin

חוה אברמסקי בן חורין

רפרנטית לקמפוס לוינסקי באילת

hava.abramsky@levinsky.ac.il

מעצבת הוראה (instructional designer) זה 23 שנים ומתמחה בעיצוב הוראה בשילוב טכנולוגיה, בעיקר בתחומי המדעים. עוסקת בהכשרת מורים למדעים בתוכנית חותם ומלמדת שילוב טכנולוגיה בהוראה בתוכנית דלתא. דוקטורנטית במרכז המצוינות המחקרית LINKS ללמידה בחברת המידע באוניברסיטת חיפה.

תחומי התמחותה: עיצוב של סביבות למידה מוגברות טכנולוגיה, תכנון הוראה בשילוב טכנולוגיה, למידה שיתופית, הוראת המדעים.

מחקר: למידה שיתופית וקהילות למידה, למידה במרחבי למידה עתידניים (FLS), מדעי הלמידה, חינוך מדעי.